Header afbeelding
Huisartsengroepspraktijk Rijssen
Dokter Stokkersstraat 22 7462AD
Rijssen

Klachtenprocedure

U bent ontevreden of u heeft een klacht?

Hoewel wij ons uiterste best doen om u zo goed mogelijk van dienst te zijn en het contact doorgaans naar ieders tevredenheid verloopt, kan het toch gebeuren dat u ontevreden bent.
U kunt hier op verschillende manieren iets mee doen:

  1. U kunt de onvrede het beste eerst met ons bespreken, hoe moeilijk dat voor u misschien ook is. Als wij niet weten dat u ontevreden bent, kunnen wij ook niet proberen de klacht op te lossen. Bij voorkeur horen wij bij het maken van een afspraak dat u deze onvrede wilt bespreken, zodat wij voldoende tijd kunnen inplannen voor het gesprek.
  2. U kunt ook uw klacht schriftelijk indienen via het klachtenformulier. Dit klachtenformulier kunt u ook afhalen bij de praktijk of hier direct online invullen. De klacht wordt dan direct via onze eigen klachtenprocedure opgepakt.
  3. Komt u er met ons niet uit? Dan kunt u een klacht indienen bij SKGE. De klachtenfunctionaris is onafhankelijk en onpartijdig en kan samen met u naar een oplossing zoeken, zoals bemiddelen tussen u en uw huisarts of waarnemend huisarts. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Wilt u hulp van een klachtenfunctionaris? Vul dan het klachtenformulier in op de website van skge.
    Stuurt u liever uw klacht per post? Dan is het belangrijk dat u een duidelijke omschrijving geeft wanneer en waar de gebeurtenis plaatsvond, over wie u een klacht heeft en waarom u niet tevreden bent. Vergeet u niet uw naam, adres, woonplaats en telefoonnummer te vermelden. U kunt uw klacht sturen naar: Skge, Postbus 8018, 5601 KA Eindhoven

Stap 1 van 2
Klacht

Stap 2 van 2
Samenvatting

Klacht

Onderwerp
Naam
E-mailadres
Klacht

Persoonsgegevens die u verstrekt gebruiken wij uitsluitend om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Zie hiervoor ook ons Privacystatement. Door op 'Klacht versturen' te drukken gaat u hiermee akkoord.

Akkoord